به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی امروز سه شنبه در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) در حرم مطهر اظهارداشت: با این حجم از سرمایه‌گذاری تحول بزرگی در حوزه عمرانی استان انجام می‌شود.

وی در ادامه از افتتاح ٧٨٩ طرح عمرانی و کشاورزی در استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتبار سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طی هفته دولت در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

محسنی بندپی افزود: برخی از این طرح‌ها تاکنون افتتاح و برخی دیگر نیز در طی روزهای باقی‌مانده از هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه پالایشگاه شیر استان تهران با اعتبار پنج هزار میلیارد تومان طی هفته دولت در شهریار به بهره برداری رسید، افزود: ظرفیت سردخانه‌ای استان تهران که در گذشته به آن توجه نشده بود، امسال با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی جدید به ۶۰۰ هزار تن رسید.

استاندار تهران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سال آینده ظرفیت سردخانه‌ای استان به یک میلیون و ٢٠٠ هزار تن خواهد رسید.

وی تاکید کرد: تمامی مسئولان استان تهران با توجه به نامگذاری سال ۹۸ به سال رونق تولید، باید تمام توان خود و اعتبارات دستگاه‌ها را به سمت ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار  هدایت کنند.

محسنی با بیان اینکه دشمنان کشور با اعمال تحریم‌های ظالمانه، فشارهای اقتصادی و پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب هستند، عنوان کرد: تنها راه برون رفت از این شرایط توجه به نیروها و استعدادهای درون کشور، ایجاد اشتغال و توجه به معیشت مردم به ویژه افراد کمتر برخوردار جامعه است.

وی ادامه داد: راهبرد اصلی استانداری تهران در شرایط فعلی کشور حمایت از اشتغال و تولید است تا زمینه صادرات غیرنفتی بیش از گذشته فراهم شود.

استاندار تهران در ادامه‌ با بیان اینکه شاخص‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور در طول چهار دهه گذشته رو به بهبود بوده است، افزود: ارتقای خدمات بی‌منت، رونق تولید، توجه به اقشار کم درآمد از مهمترین اهداف استانداری تهران است.

استاندار تهران به همراه معاونان و فرمانداران استان امروز (سه‌شنبه) با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

دوم تا هشتم شهریورماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نام "هفته دولت" نامگذاری شده است.

۳۲۱۸/۶۰۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.