به گزارش ایرنا، محمدجوادآذری جهرمی روز شنبه در جریان بازدید شهرستان های جنوب شرق تهران در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان های جنوب شرق استان تهران، از لحاظ جمعیتی، از تراکم بالایی برخوردارند و به دلیل گرانی و نرخ تورم، تعداد زیادی از افرادی که در تهران شاغل هستند، برای سکونت به شهرهای حاشیه تهران منتقل می شوند که این امر اهمیت خدمات رسانی به این مناطق را دو چندان می کند.
وی افزود: برخی از شهرستان ها مانند شهرهای دشت ورامین به دلیل قدمت از جمعیت بالایی برخوردار هستند و لازم است تا برنامه ویژه ای برای توسعه ارتباطات این مناطق ارائه شود.
وزیر ارتباطات گفت: سال گذشته ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه ارتباطات در منطقه دشت ورامین اختصاص داده شد و همین امر موجب شد تا امسال تمامی مناطق شهری و روستایی به شبکه ملی ارتباطات متصل شوند.
آذری جهرمی افزود: بخش کوچکی از روستاهای دشت ورامین به شبکه ملی ارتباطات متصل نبودند که تا پایان سال مشکلات موجود مرتفع و روستاهای بالای ۲۰ خانوار دشت ورامین به شبکه ملی ارتباطات متصل می شوند.
وی اظهار داشت: یکی از برنامه های این وزارتخانه، ارائه سرویس های نوین VDSL است که سرعت آن چهار برابر وضعیت موجود است که امروز اولین پورت آن به یکی از خانواده معظم شهدای قرچک واگذار شد.
وی تأکید کرد: برنامه مهم وزارت ارتباطات این است که تا پایان سال صدرصد روستاهای دشت ورامین بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی ارتباطات متصل شوند 
وزیر ارتباطات با اشاره به آغاز اهدای اینترنت رایگان به زوج های جوان و خبرنگاران گفت: با بارگزاری سایت ارائه هدیه به آدرس ictgifts.ir زوج های جوان و خبرنگاران می توانند با مراجعه به این سایت و ثبت نام، از این هدیه برخوردار شوند.
وی گفت : تا امروز صبح ۳۵۰ زوج و ۵ هزار و ۲۰۰ خبرنگار در این سایت ثبت نام کرده اند که ظرف ۴۸ ساعت اطلاعات برررسی میشود و نتیجه با پیامک به آن ها اعلام می‌شود.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.