به گزارش ایرنا، حسین صبوری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این در حالی است که سرقت کابل ها نسبت به چند سال گذشته کاهش نشان می دهد.

وی همچنین با اشاره به خدمات دولت الکترونیک اظهار داشت:‌ در راستای حفظ منابع زیست محیطی از اول مهر ماه قبوض کاغذی حذف می شود و مشترکان می توانند تا ۱۵ شهریور ماه نسبت به شرکت در این طرح اقدام کنند.  
صبوری افزود: مشترکان می توانند با ارسال شناسه قبض و ستاره یک به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۲۱، نصب اپلیکشن همراه برق از طریق مراجعه به سایت این شرکت، تماس با شماره ١٥٢١ و یا ثبت نام شماره تلفن در سامانه WWW.TBTB.IR اقدام کنند.  
وی تاکید کرد: شناسه قبض و پرداخت و نرخ واریزی به مشترکان پیامک می شود ضمن اینکه افراد می توانند با مراجعه به سامانه این شرکت، قبوض برق خود را مشاهده کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: تاکنون یک میلیون و ٧٠٠ مشترک (۴۰ درصد) در این طرح ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه چهار و نیم میلیون مشترک برق در استان تهران وجود دارد گفت: از این تعداد ١٣ درصد مشترکان در پایتخت هستند که ١٠ درصد برق مصرف می کنند.  
صبوری افزود: همچنین ٧٦ درصد مشترکان خانگی شهر تهران ٤٠ درصد از این انرژی استفاده می کنند.  
به گفته وی، ٣٢ هزار کیلومتر شبکه متوسط و ضعیف و ١٨ هزار دستکاه پست با فعالیت شش هزار نیروی شرکت توزیع برق به شهروندان انرژی برق را ارائه می کنند.  
وی همچنین از افزایش تعداد مشترکان برق خبر داد و گفت: امسال ١٠٠ هزار مشترک جدید با صرف ٢٠٠ مگابایت به شبکه برق رسانی افزوده شد.  
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اضافه کرد: میانگین افزایش سالانه مصرف برق ٣.٥ درصد است و امسال با مدیریت مصرف برق این رقم به دو درصد رسید که در این راستا ٣٥٠ مگابایت برق صرفه جویی شد.  
وی با اشاره به اینکه امسال تغییر ساعت کار اداره ها را در تهران اعمال نشد گفت: استاندار تهران در بخشنامه ای دستگاه ها و نهادها را موظف کرد تا سیستم سرمایشی خود را در دمای ۲۵ قرار دهند تا در این میان  ١٠ درصد کاهش مصرف برق محقق شود.  
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در این راستا وضعیت مصرف برق یک هزار دستگاه در دستور کار قرار گرفت و ٢٥٠ نیروی این شرکت با مراجعه به نهادها و یا رصد کنتور هوشمند، مصرف برق را مورد نظارت قرار دادند که برق ١٥ نهاد پرمصرف قطع شد.  
صبوری با اشاره به مصوبه دولت در خصوص افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف تصریح کرد:‌ در همین راستا سال گذشته  ٢٥ درصد مشترکان خانگی شهر تهران مشمول این بخشنامه شد.
وی با بیان اینکه قطعی برق به دلیل مشکلات فنی ١٠ درصد کاهش یافته است گفت: در راستای کاهش خاموشی ها و هوشمندسازی شبکه برق رسانی، بیش از چهار هزار پست و نقطه مهم مجهز به سیستم های اتوماسیون مدیریت خواهند شد.  
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بر هوشمندسازی کنتورهای برق تاکید کرد و افزود: تمام مشترکان خانگی بزرگ و صنعتی باید مجهز به این نوع کنتورها شوند از این رو تا پایان امسال ٢٠٠ هزار مشترک به این چرخه اضافه می شود.
وی بیان داشت:٩٠ درصد خدمات این شرکت الکترونیکی است به گونه ای که با راه اندازی سامانه ١٥٢١ موجب شد تا ٥٠٠ هزار نفر به مراکز برق مناطق ٢٢ گانه مراجعه نکنند.  
صبوری به طرح های اجرایی این شرکت اشاره کرد و گفت: امسال برای تامین برق متقاضیان و پایداری شبکه توزیع ٤٠٠ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی گفت: در تهران حدود ٩هزار شبکه هوایی فشار ضعیف برق وجود داشت که جمع آوری شد و یک هزار کیلومتر از این طرح باقی مانده است.  
تهرام٨١٣٨//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.