به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز یکشنبه در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهارداشت:‌ در روزهای اخیر شاهد اقدام بدون منطق دولت آمریکا در تحریم وزیر امور خارجه ایران و متعاقب آن توهین سخنگوی وزارت خارجه دولت ترامپ به دکتر ظریف بودیم.
وی ادامه داد: این اقدامات گرچه از سر کینه‌توزی و دشمنی با ایران صورت گرفت اما عمق بی‌منطقی و انفعال دولت آمریکا را در برابر ایران نشان داد و تبلیغ بزرگ و بی‌هزینه‌ای برای جمهوری اسلامی در حوزه بین الملل بود.
هاشمی در ادامه همچنین با اشاره به تذکر هفته گذشته‌اش به شهردار تهران درباره لزوم توجه ویژه به حمل و نقل عمومی در مدیریت شهری و نارضایتی شهروندان تهرانی از کمبودهای سیستم حمل و نقل عمومی به‌ویژه در ساعات اوج ترافیک از برگزاری جلسه‌ای با شهردار تهران در این زمینه خبر داد.
وی توضیح داد: جلسه‌ خوبی برگزار شد بنابراین با توجه و حمایت ویژه شهردار به حوزه حمل و نقل عمومی انتظار می‌رود تحولات مثبتی در ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان صورت گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: همکارانم در شورای شهر تهران نیز مصمم هستند در مدت باقیمانده از این دوره شورا حمایت جامع و همه جانبه‌ای را از سیستم حمل و نقل عمومی داشته باشند و امیدواریم پس از تعطیلات تابستانی شورا، شاهد ارائه طرح و مصوبات مورد نیاز در این زمینه و تحولات عملی از سوی شورا و شهرداری باشیم.

وی همچنین با اشاره به پایان مهلت قانونی دریافت گزارش تخلفات و اعتراضات نسبت به برگزاری انتخابات شورایاری گفت: هیات نظارت در حال بررسی گزارش‌ها و شکایت‌های واصله است که از همکارانم می‌خواهم با دقت و حساسیت کافی و مستند به آنها رسیدگی کنند تا از تضییع حق شهروندان جلوگیری شود.

انتخابات شورایاری ها که بازوان مشورتی مدیران شهری به ویژه اعضای شورا به شمار می روند چهارم مردادماه در تهران برگزار و نتایج نهایی آن تا ۱۵ مرداد اعلام خواهد شد.

تهرام/۹۳۴۳/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.