به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رضاپور در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت : امروز انقلاب اسلامی ملت ایران به تمدنی عظیم تبدیل شده که در حال فتح سنگرهای تمدن لیبرال است، تمدنی که نشانه های افول آن بیش از پیش نمایان شده است.
وی اظهار داشت: مردم ایران در چهل سال گذشته، تجربیات ارزشمندی به دست آورده که هر کدام، چراغ راهی برای گام دوم انقلاب محسوب می شود که مهمترین این تجربیات، به دست آمدن بالندگی کشور در سایه همراهی با ولایت فقیه است.
وی با بیان این که پیشرفت های علمی در زمینه های مختلف دانش هسته ای و قدرت دفاعی در سایه همراهی و تبعیت از ولایت فقیه به دست آمده گفت: هر جا که کشور با مشکل و نقص همراه شده و اقتصاد و فرهنگ با چالش مواجه گردیده، نشانه هایی از وارد شدن تفکر لیبرالی و سازش مشاهده می شود.
رضاپور تصریح کرد: تجربیات چهل ساله انقلاب اسلامی نه فقط چراغ راهی برای گام دوم انقلاب محسوب می شود، که برای دشمنان نیز تجربه خوبی در چگونگی مقابله با  ایران اسلامی است، دشمن به خوبی می داند که در مقابله با ایران، با جنگ سخت و نظامی راه به جایی نمی برد که نمونه آن را می توان در سقوط پهباد فوق پیشرفته آمریکا و توقیف نفتکش انگلیسی مشاهده کرد.
وی افزود: در حوزه اقتصاد، رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال های متمادی با عناوین اقتصادی، هشدارهای لازم را به مسئولان داده اند که عدم توجه به تحقق آن، مشکلات اقتصادی را بیشتر می کند.
امام جمعه موقت ورامین گفت : دشمنان قسم خورده نظام، خانواده را به عنوان بنیان اصلی جامعه هدف هجمه های خود قرار داده اند و با راه اندازی صدها شبکه ماهواره ای و استفاده از شبکه های مجازی، در صدد ضربه زدن به فرهنگ جامعه هستند که البته در این مسیر تا حدودی نیز موفق بوده اند.
رضاپور اظهار داشت: وضعیت ازدواج و طلاق کشور، نشانه هایی از تغییر باورها به سمت تفکر غربی را نشان می دهد، هر چه سن ازدواج افراد بالاتر رود، افراد از معیارهای دینی فاصله می گیرند.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.