به  گزارش ایرنا، محمد باقر نوبخت روز سه شنبه در جریان افتتاح دو پروژه صنعتی در شهرک صنعتی سالاریه ورامین در جمع خبرنگاران گفت : چند سال است که با همکاری مجلس در تصویب تبصره ۱۸ در قانون بودجه، امکانی فراهم شده تا تولید کنندگان هم از تسهیلات ارزان قیمت استفاده کرده و از کمک های بلاعوض دولت در رونق بخشیدن به تولید و ایجاد اشتغال استفاده کنند.
وی اظهار داشت: در تبصره ۱۸ قانون بودجه، امکان پرداخت مابه التفاوت سود نیز پیشنهادشده تا از این طریق نیز به تولید کنندگان کمک شود.
وی گفت : با این مکانیزم برای سال جاری بالغ بر ۵۳ هزار میلیارد تومان در این بخش از تبصره ۱۸ پیش بینی شده تا مشکل تولید کنندگان برطرف شود.
نوبخت گفت : دولت برای اشتغال تک تک استان های کشور نیز برنامه ریزی منسجم و مدونی طراحی کرده که در آن امکان تأمین سرمایه در گردش و دریافت تسهیلات ارزان قیمت تر از شرایط فعلی در نظر گرفته شده است. 
وی تصریح کرد: مجموعه این اقدامات دولت که در قانون بودجه پیش بینی شده، فرصت را برای اشتغال تولید کنندگان فراهم می کند.
۲ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است
رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین از اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای دومین مرحله از طرح رتبه بندی معلمان خبر داد.
وی افزود: در قانون بودجه، برای اجرای دومین مرحله طرح رتبه بندی فرهنگیان ۲ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که این مبلغ در دو سال گذشته و برای اجرای مرحله اول، ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بود.
نوبخت افزود: وزارت آموزش و پرورش باید هر چه سریعتر مقدمات اجرای مرحله دوم را که اعتبارات آن ابلاغ شده فراهم کند.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.