به گزارش ایرنا، مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند روز یکشنبه در بازدید اعضای کارگروه رونق تولید شهرستان دماوند از یک دامداری و یک مزرعه کشاورزی در وادان از توابع شهرستان دماوند به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید در شهرستان دماوند، چهاردهمین بازدید کارگروه رونق تولید از یک واحد دامداری و باغ گلابی در هومند وادان و آبسرد صورت و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

وی عمده مشکلات این دو مرکز تولیدی را آب، برق، راه و ... دانست و افزود: با توجه به سیاست کارگروه رونق تولید در شهرستان، اولویت ما رفع زیرساخت ها با هدف اشتغال زایی و رفع موانع تولید است که در دستور کار قرار گفت.

صفری افزود: مقرر شد این مرکز دامداری با رفع مشکلات آن و تهیه طرح توسعه ، از یکصد راس گاو به ۲۰۰ راس برسد و باغ گلابی یک هکتاری موجود در منطقه آبسرد که سالانه ۷۰ تن در سال برداشتن محصول دارد نیز با کمک امور آب و جهاد کشاورزی شهرستان آب کشاورزی آن با مسدود کردن چاه های غیرمجاز اطراف، تقویت شود.

فرماندار دماوند ادامه داد: یکی از موضوعاتی که طی بازدیدهای صورت گرفته در هفته های اخیر از مناطق مختلف تولیدی دام در شهرستان صورت گرفت، عمده مشکلات آنان یکسان بود که در صورت متمرکز شدن دامداری ها در یک منطقه، می توان مشکلات آنان را با سرعت بیشتر رفع کرد.

این مقام مسئول گفت: شهرستان دماوند در سال رونق تولید تلاش دارد تا پایان سال، درصد بالایی از واحدهای تولیدی غیرفعال و نیمه فعال را شناسایی کرده و از نزدیک مورد بررسی قرار دهد تا هم شاهد توسعه اشتغال و هم تقویت بخش اقتصادی باشیم.

تهرام/۷۲۴۶//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.