به گزارش ایرنا، در پی تجمع اعتراضی کامیون داران دماوند در خصوص کم شدن میزان سهمیه سوخت گازوئیل، جلسه رسیدگی به مشکلات فعالان ناوگان سنگین درون شهری مبنی بر‌ تخصیص سهمیه سوخت لازم با حضور سه نفر از نمایندگان کامیون داران، برخی از شهرداران و نماینده شهرداری ها و شرکت پخش فرآورده های نفتی در فرمانداری شهرستان تشکیل و موضوعاتی از قبیل کاهش سهمیه سوخت در ماه های اخیر، لزوم افزایش این سهمیه یا تخصیص سوخت آزاد مطرح شد.
فرماندار شهرستان دماوند در پایان این نشست در جمع خبرنگاران با اشاره به راه حل های ممکن در خصوص مرتفع ساختن مشکلات فوق الذکر به فعالیت سامانه باربرگ از اواخر سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: این سامانه به منظور پایش و پیمایش سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت، فعالیت خود را آغاز کرده است.
مجید صفری افزود: هر کدام از رانندگان و فعالان این حوزه که دارای پروانه کسب و اشتغال هستند می بایست نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند و پس از ثبت مبدأ، مقصد و تناژ سهمیه ای به صورت ماهانه تعلق میگیرد.
وی تأکید کرد: در صورت عدم ثبت در این سامانه، ماهانه 20 درصد از سهمیه سوخت کم خواهد شد و با توجه به درخواست این افراد مبنی بر کاهش این سهمیه مقرر شد به منظور بررسی و اصلاح این روند مکاتباتی طبق مدارکی که کامیون داران ارائه می نمایند با مراجع ذیربط انجام و رفع این مشکل پیگیری شود.
فرماندار شهرستان دماوند با تأکید بر اینکه فعالان این حوزه تا 15 اردیبهشت ماه به منظور جبران کمبود سهمیه فرصت ثبت نام در سامانه باربرگ را دارند، اضافه کرد: در صورتی که در سامانه ثبت نام کرده اند، می توانند از این پس تا تاریخ اعلامی بنابر فرصت ماهانه جهت ثبت در سامانه اقدام نمایند ولی اگر فاقد کارت سوخت هستند می توانند از طریق پلیس + 10 به منظور دریافت سهمیه آزاد به صورت موقت اقدام کنند.
صفری بیان کرد: سهمیه هر ناوگان سنگین درون شهری بر اساس باربرگ تعلق میگیرد و این موضوع به عنوان اولویت کاری با حضور نمایندگان کامیون داران تا رفع مشکل، بررسی و پیگیری خواهد شد.
تهرام/7246//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.