به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، زهرا بهروزآذر اظهارداشت: فیلم مستند رویدادهای واقعی را به نحو خلاقانه و با توجه به شرایط اجتماعی به تصویر می کشد و دارای پیام است.
وی گفت: بر این اساس اداره کل امور بانوان به منظور ارائه آموزش های غیرمستقیم و ایجاد تغییر نگرش زنان به مسائل اجتماعی، اکران مجموعه عصر مستند تهران را به عنوان یکی از برنامه های فراغتی و آموزشی شادستان ۹۸ در دستور کار قرار داده است.
بهروزآذر افزود: عصر مستند تهران روایتی صریح از زندگی زنان موفق و قهرمانی که از دل سختی ها گذشتند و داستان های عبرت آموز از زندگی زنان معمولی، زندگی زنان مفاخر فرهنگی، ادبی، اجتماعی و ورزشی، رشادت ها و از خودگذشتگی های همسران شهدا و جانبازان را به تصویر کشیده است.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اظهارداشت: در این آثار نقش و تاثیرگذاری روح جمعی در رفع موانع و کاستی ها و رسیدن به هدف به نمایش گذاشته شده است‌.
وی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، مجموعه عصر مستند تهران تا پایان سال، در مجموعه های بانوان اکران می شود.
بهروزآذر با دعوت از زنان شهر تهران برای دیدن این مجموعه مستند افزود: زنان به عنوان محور خانواده و به لحاظ حضور اجتماعی در شهر نقش بسیار تاثیرگذاری در تغییر نگرش اجتماعی و امیدآفرینی خانواده و در نهایت جامعه دارند.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران بیان کرد: بانوان می توانند علاوه بر اینکه خودشان در برخورد با مشکلات موفق باشند بلکه خانواده را نیز در مسیر صحیح هدایت کنند.
تهرام/۷۲۴۵//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.