به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سردار حمید هداوند روز جمعه در جریان بازدید از تعدادی از شعب رای‌گیری انتخابات شورایاری ها افزود: همکارانم ساعاتی قبل از شروع انتخابات برای تامین امنیت این امر مهم حضور داشتند و تا پایان شمارش آرا نیز در شعب اخذ آرا حضور خواهند داشت.

به گزارش ایرنا پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها در تهران که از ساعت ۸ امروز آغاز شده تا ساعت ۱۶ ادامه دارد و در صورت نیاز، برگزارکنندگان مجاز هستند رای‌گیری را در دو نوبت دو ساعته تمدید کند.

پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های تهران با رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر که تا ساعت ۸ دیروز (پنجشنبه) مجاز به تبلیغات انتخاباتی بودند  در حال برگزاری است.

از آنجاکه شرکت در انتخابات شورایاری‌ها نیازمند کارت هوشمند ملی است، طبق اعلام سازمان ثبت احوال کشور، افرادی که هنوز موفق به دریافت کارت هوشمند ملی نشده اما فرآیند ثبت نام را انجام داده اند می توانند از رسید تکمیل ثبت نام برای شرکت در انتخابات شورایاری ها در سطح شهر تهران استفاده کنند.

شورایاران بازوان مشورتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران محسوب می شوند که در نحوه تصمیم گیری های شهری، اجرای طرح ها و توزیع اعتبارات در سطح محلات نقش بسیار کمک کننده ای دارند.

تهرام/۳۲۲۵/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.