فرهاد خوانساری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تعداد این مکاتبات محدود است گفت: مکاتبه با رسانه هایی انجام شده است که تعداد خبرنگاران خواهان سهمیه ترافیک بسیار بیشتر از سهمیه در نظر گرفته برای آن رسانه ها بود.
وی ادامه داد: عمده این رسانه ها بیش از 20 سهمیه دارند.
به گفته این مقام مسئول، در نامه های ارسالی از مدیرمسئولان، مدیران رسانه ها و خبرگزاری ها خواسته شده تا اسرع وقت اولویت خبرنگارانشان را برای دریافت طرح ترافیک مشخص کنند.
خوانساری افزود: کار بررسی مدارک خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها و روزنامه ها به اتمام رسیده و بررسی مدارک پایگاه های خبری نیز در حال انجام است.
وی در خصوص سهمیه طرح ترافیک عکاسان و تصویربرداران نیز گفت: سعی شده با توجه به سختی شغل و به دلیل حجم وسایل و هزینه های آنان بیشترین همکاری با این قشر انجام شود.
این مقام مسئول همچنین گفت که تلاش می کنیم کار بررسی مدارک تا 31 اردیبهشت تمام شود و طرح های سال گذشته خبرنگاری تا اتمام این روند همچنان معتبر خواهد بود.
دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری خاطرنشان کرد: امسال طبق قانون 2 هزار و 60 سهمیه به خبرنگاران اختصاص می یابد و اسامی خبرنگارانی که طرح دریافت کنند در سامانه شفافیت به نشانی shafaf.tehran.ir منتشر می شود.
به گزارش ایرنا، در شرایط کنونی 2 طرح محدوده «ترافیک» و «زوج و فرد» در شهر تهران اجرا می شود که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز ورود به محدوده طرح زوج و فرد براساس رقم سمت راست پلاک خودروهاست.
زمان اجرایی روزانه طرح جدید ترافیک 6:30 تا 19 است، ضمن اینکه روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل نیز طرح های ترافیکی(ترافیک و زوج و فرد) اجرا نمی شود.
براساس طرح زوج و فرد تردد خودروها از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران براساس آخرین رقم سمت راست پلاک خودروها محدود است.
همچنین محدوده طرح ترافیک از سمت شمال خیابان مطهری، از سمت جنوب خیابان شوش، از سمت غرب خیابان کارگر و از سمت شرق خیابان شریعتی و 17 شهریور است.
تهرام/9343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.