به گزارش ایرنا، سید اصغر تقوی روز شنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در محل فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی و بررسی های صورت گرفته، هفته های اخیر هنگام برداشت محصول جو و سپس گندم از سطح مزارع شهرستان ورامین است که این امر امکان فروش محصول خارج از شبکه خرید دولتی را به همراه دارد.
وی با تأکید بر لزوم جلوگیری از پیش خرید احتمالی گندم توسط دلالان گفت: مسئولان اداره غله و سیلو موظفند تا با اجرای طرح های اطلاع رسانی، کشاورزان را به فروش محصول مازاد بر نیاز خود به مراکز خرید دولتی تشویق نمایند و به آن دسته از کشاورزانی که به این کار اقدام کنند، مشوق هایی از جمله تسهیلات ارزان قیمت ارائه نمایند.
وی اظهار داشت: وقتی کشاورزی از نهاده های کشاورزی دولتی استفاده می کند، موظف است که محصول خود را نیز به دولت بفروشد در غیر این صورت، در سال زراعی بعدی از دریافت این نهاده ها محروم می شود.
تقوی با اشاره به لزوم توجه به بازار مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی گفت: یکی از مشکلات بازار مصرف، وجود لوازم آرایشی و بهداشتی وارداتی است که شهروندان به راحتی می توانند اصالت را تعیین کنند لذا لازم است تا این موضوع به اشکال مختلف به مردم اطلاع رسانی شود.
وی اظهار داشت: مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی وارداتی حتما به لیبل اصالت نصب شده بر روی محصول دقت کنند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.