به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از این اداره کل، «جهانبخش مرادی» اظهارداشت: سال گذشته 304 مددجوی ساکن در شهرها و 34 خانوار روستایی در استان تهران صاحب خانه شدند.
وی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای مسکن مددجویان در سال گذشته گفت: 11 میلیارد و 202 میلیون تومان برای امور مسکن مددجویان شامل خرید، احداث، تعمیر و بهسازی هزینه شد.
مرادی افزود: ادارات کمیته امداد بهارستان با تحویل 25 واحد، شهریار 24 و شهرقدس با 22 واحد مسکونی شهری بیشترین خرید را در شهرستان‌ها به خود اختصاص داده‌اند.
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران بیان کرد: علاوه بر واگذاری این واحدها برای 2هزار و 412 واحد مسکونی نیز تعمیرات جزئی و کلی انجام شد که شهرستان بهارستان با تعمیر 197 واحد، ورامین 154، اسلامشهر 142 و شهریار 134 مورد هر کدام بیشترین تعمیرات را انجام دادند.
وی گفت: برنامه های مصوب سالانه حوزه تامین مسکن کمیته امداد استان تهران در سال 97 در همه سرفصل ها بیش از 100 درصد تحقق یافته است.
مرادی ارائه خدمات عمرانی، تامین، تعمیر مسکن و سرپناه مناسب برای مددجویان را یکی از اهداف اساسی و مهم کمیته امداد عنوان و بیان کرد: اگر مسکن مددجویان از نظر احداث و بهسازی مناسب باشد بسیاری از مشکلات آنان حل می شود.
تهرام/7247/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.