مهدی شعبانی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به فعالیت این نهاد در ماه مبارک رمضان در ارائه خدمات به مددجویان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) هر ساله در ماه رمضان به منظور کمک و رفع برخی از نیازهای خانواده های تحت حمایت با همکاری خیرین و نیکوکاران برنامه های ویژه عملیاتی می کند.
وی با بیان اینکه این سبدهای غذایی در طی چند مرحله در بین مددجویان توزیع خواهد شد افزود: برنج، مرغ، روغن، حبوبات، خرما و ماکارانی از جمله اقلام موجود در این سبدهای غذایی است.
شعبانی با اشاره به دیگر برنامه های مد نظر این نهاد گفت: توزیع غذای گرم، برپایی سفره های افطاری در نقاط مختلف، اجرای طرح ثبت نام و جذب حامیان جدید برای ایتام و دیدار و تجلیل از حامیان از جمله برنامه هایی است که در طول این ماه انجام می شود.
رئیس کمیته امداد دماوند با بیان اینکه یک هزار و 450 نفر تحت پوشش این نهاد هستند، عنوان کرد‌: با توجه به اینکه از میان مددجویان تحت پوشش 50 یتیم و 144 فرزند محسنین هستند، از مردم نوع دوست و خیر شهرستان تقاضا داریم در راستای کمک رسانی و ارائه خدمات مناسب به مددجویان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به این نهاد تحویل دهند.
وی افزود: یکی از رسالت های مهم این نهاد ترویج و تبلیغ سنت های الهی است و این ماه فرصت مناسبی برای معرفی برنامه های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و فراهم سازی بستر لازم برای کمک های مردم و نیکوکاران به نیازمندان است.
تهرام/7246//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.