عزیزالله افضلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 60 تن شکر و 100 تن برنج در مرحله اول از طریق اتحادیه خواروبار فروشی ها درمیان عاملان توزیع شد.
وی تصریح کرد: برای قنادی ها و اصنافی که در حوزه مواد خوراکی ویژه ماه مبارک رمضان فعالیت می کنند نیز سهمیه ای در نظر گرفته شده است.
افضلی در ادامه به تشدید نظارت های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از ابتدای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: قیمت کالاهای هدف و اولویت دار ماه مبارک رمضان به صورت مستمر پایش می شود و با هر گونه نوسانات غیرطبیعی قیمت ها به شدت برخورد می کنند.
وی تصریح کرد: بازرسان اداراه صنعت، معدن و تجارست شهرستان ری با هرگونه گرانفروشی، کم فروش، عدم درج قیمت و احتکار به شدت برخورد خواهند کرد.
افضلی اضافه کرد: سامانه تلفنی 124 به طور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و یا احتکار را از این طریق اعلام کنند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.