به گزارش ایرنا، پروانه مافی شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه واحدهای تولید و خدماتی شهرستان ری اظهار داشت: مجلس در تلاش است تا رابطه درستی میان حقوق کارگران و تورم موجود در جامعه برقرار کند ولی تگناهای اقتصادی دولت و تولید کنندگان را نیز باید در افزایش حداکثری دریافتی کارگران لحاظ کرد.
وی با بیان اینکه میزان دستمزد کنونی کارگران به هیچ عنوان نیازهای خانواده های کارگری را تامین نمی کند، افزود: دولت به همراه قوه مقننه و قضاییه باید تمام تلاش خود را برای افزایش درآمد کارگران به کار گیرند.
مافی یادآور شد: کارگرانی وطن دوستی که با عرق ملی و مذهبی در سنگرهای تولید تلاش می کنند باید امنیت شغلی و معیشت خوبی داشته باشند.
وی ادامه داد: امروز کشور ما دچار فشارهای سیاسی زیادی است که به حول و قوه الهی و با همکاری تمامی آحاد جامعه به زودی برطرف خواهد شد.
مراسم تجلیل از کارگران نمونه واحدهای تولید و خدماتی شهرستان ری عصر امروز یکشنبه با حضور علی ربیعی وزیر کار سابق و رئیس هیات مدیره صندوق کار آفرینی امید کشور، پروانه مافی و علیرضا محجوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی در شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد.
در این مراسم جمعی از کارگران، مدیران، کارمندان واحدهای تولید و خدماتی شهرستان ری با اهدای لوح تقدیر شدن.
همچنین از سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) بعنوان مدیر نمونه شهرستان ری تجلیل شد.
از پنجم تا 12 اردیبهشت ماه به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.