به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی قرچک افزود: رهبر معظم انقلاب مسائل اقتصادی را بر مبنای واقعیت های علمی بیان کرده اند لذا لازم است در مسائل اقتصادی از نقطه نظر کارشناسان و دانشگاهیان نیز استفاده کرد.
وی اظهارداشت: در 40 سال گذشته از ظرفیت های داخلی به درستی استفاده نشده و اولویت های کشور کمتر مورد توجه قرار گرفته است که نتیجه این امر را می توان در تعطیلی برخی کارخانه ها مشاهده کرد.
اسماعیلی گفت: با پرهیز از تشریفات و تجملات، صرف تمام ثروت و سرمایه های موجود برای پیشرفت و توسعه کشور، پرهیز از تفرقه، حرکت در مسیر جلب رضایت خداوند و تحقق منافع ملی و رونق دادن به کشاورزی و دامپروری می توان کشور را از بحران های اقتصادی به سلامت عبور داد.
بهمن خطیبی فرماندار قرچک نیز در این جلسه با اشاره به اینکه نرخ بیکاری این شهرستان براساس سرشماری عمومی سال 95 حدود 7.8 درصد اعلام شده گفت: با فعال شدن شهرک صنعتی قرچک و افتتاح واحدهای صنفی و صنعتی، وضعیت اشتغال امروز شهرستان نسبت به سال 95 بهتر شده ولی کماکان این شهرستان به فرصت های شغلی بیشتری نیاز دارد.
وی افزود: امروز کشور بیش از هر زمان دیگر به انسجام بین گروه ها و جریان های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برای مقابله با دشمن نیاز دارد.
شهرستان قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.