به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: در طول 40 سال گذشته این حقیقت به اثبات رسیده که هر جا در برابر استکبار کوتاه آمده ایم ، جسارت آن ها بیشتر شده است و بیش از گذشته به تهدیدات خویش ادامه می دهند.
وی گفت : ایستادگی در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار باعث می شود تا اقتدار ایران اسلامی بیش از گذشته برای آنان نمایان شود لذا باید در مقابل استکبار باقدرت بود و با اقتدار جواب آن‌ها را داد.
وی با تبریک فرارسیدن هفته کارگر تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سال جاری را به عنوان سال رونق تولید نامگذاری کردند و لازمه دست یابی به این مهم رفع مشکلات جامعه کارگری است.
اسماعیلی گفت : برای آن که بتوان در کشور تولید را رونق بخشید لازم است تا اسلامیت، استقلال اقتصاد و فرهنگ حمایت از تولید داخلی را در جامعه ترویج داد و برای این کار لازم است تا دستگاه های اجرایی نیز با قدرت وارد میدان شده و استقلال اقتصادی کشور را از نو پایه ریزی کنند.
وی افزود: جامعه کارگری از اقشار متعصب و وفادار به ‌نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که چرخ اقتصاد را در سخت ترین شرایط به چرخش در آورده اند، نباید با سیاسی کاری نیروی کار مؤمن و متعهد را ضعیف کرد.
وی با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی گفت : تمامی کشورهای جهان و خاورمیانه به خوبی می دانند که حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه اقتدار ایران شده است به این دلیل است که آمریکا تلاش دارد تا با این رفتار سخیف، سپاه را از دور خارج کند.
امام جمعه قرچک افزود: سپاه دانشگاه انسان‌سازی است که نیروهای مخلص و مدافع انقلاب اسلامی را تعلیم و تربیت می‌کند.
وی گفت: امروز سپاه پاسداران هم در کشور و هم در خارج از کشور محبوب است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.