به گزارش ایرنا نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان روز شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی زود بازده سپاه پاسداران با رویکرد آب و اشتغال روستاها و مناطق محروم گفت: این پروژه ها در بازه زمانی دو ساله و در بستر اشتغالزایی، عمران و رفع محرومیت تعریف شده است.
آیت الله عباسعلی سلیمانی ادامه داد: پروژه ها شامل طرح های مسکونی، آموزشی، جایگاه دام، زمین های ورزشی، آبرسانی، ایجاد نیروگاه های خورشیدی کوچک خانگی، کارگاه های اشتغالزایی، استخر ذخیره آب و پرورش ماهی، خانه عالم و مبلغ و مانند آن از جمله کارهایی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای رفع محرومیت در سیستان و بلوچستان انجام می دهد.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: سپاه علاوه بر ایجاد نظم و امنیت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب و کیان میهن اسلامی، در کارهای عمرانی و فرهنگی نیز فعالیت های قابل توجهی می کند که این امر بسیار ستودنی است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: معیشت مردم و توجه به آن امری است که در این برهه زمانی بیشتر از قبل باید مورد توجه قرار گیرد.
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ادامه این مراسم گفت: نهاد مقدس سپاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 هزار طرح عمرانی را با محوریت محرومیت زدایی در دستور کار خود قرار داده است که در کمترین بازه زمانی انجام خواهد شد.
سرهنگ پاسدار محمد ناظری با بیان اینکه 151 پروژه به تکمیل مدارس، زمین چمن، گلزار شهدا، مسجد، راه روستایی، خانه محروم و کارگاه تولیدی اختصاص یافته است افزود: مرمت و بهسازی 395 پروژه شامل مدرسه، قنات، اصلاح سیستم انتقال آب روستایی، مسجد و راه روستایی از دیگر اقدامات عملیاتی این پروژه ها است.
وی تصریح کرد: دشمنان از سپاه و خدماتی که در جامعه و به مردم مناطق محرومی چون سیستان و بلوچستان ارائه می دهد بسیار عصبانی هستند که انجام حرکات تروریستی نشان از این امر دارد.
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان وفاداری مردم این استان به انقلاب و نظام را الگو و نمونه دانست و بیان کرد: گواه بسیاری از مسئولین و کارشناسان نشان از آن دارد که مردم این منطقه بالاترین همراهی و هم گامی با نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته و دارند.
معاون عمران استاندار سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: این پروژه ها از طرف خیرین، دستگاه های دولتی و سایر اقشار با محوریت اجرایی و مهندسی اجرا شود.
باقر کرد اضافه کرد: افتتاح این پروژه ها می تواند تحولی در زندگی بهتر مردم داشته باشد لذا بخش دولتی و سازمان ها مرتبط به آن با تمام امکانات خود مشارکت می کند.
9914 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.