رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: سپاه عامل برهم زننده تصمیمات ناجوانمردانه استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه است و توطئه های شومی که برعلیه مسلمانان می شود را خنثی می‌کند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محسن نریمان با حضور در سپاه ناحیه جلفا به منظور حمایت و قدردانی از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تنه در مقابل خطرناک ترین تروریست های جهان ایستاده است و تهمت زدن به پاک ترین نهاد فرهنگی و نظامی دنیا، ذلت و خواری را برای آمریکا به همراه خواهد داشت. 
وی با اشاره به تلاش های سپاه برای مقابله با توطئه‌های استکبار، گفت: سپاه عاملی است که تصمیمات ناجوانمردانه استکبار را بهم می‌زند و دشمنان اسلام به خوبی می دانند که تا سپاه و فکر سپاهی در ایران وجود دارد، این کشور اسلامی در جعرافیای خاورمیانه مقتدر باقی خواهد ماند. 
وی تاکید کرد: افتخارم این است که از سپاه وارد امور اجرایی کشور شده ام و با افتخار به این موضوع ایمان راسخ دارم که سپاه محبوب دلهاست. 
رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه گفت: آمریکایی ها با تهمت به سپاه، خطایی کردند که انسجام گسترده مردم ایران را در پی داشت و ایرانی‌ها با وحدت و همدلی از سپاه پاسداران حمایت خواهند کرد. 
نریمان اظهار کرد: نگاه شهید حججی و دیگر شهدا، نشأت گرفته از اهتمامی است که در سپاه برای کارهای فرهنگی، صورت گرفته است و پاک بودن این نهاد را می رساند. 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به امدادرسانی سپاه در سیل های اخیر کشور، عنوان کرد: سپاه نشان داده است که در مواقع نیاز می تواند به یک نهاد اجتماعی نیز تبدیل شده و در خط مقدم خدمت رسانی قرار بگیرد. 
نریمان خاطرنشان کرد: علی رغم توطئه های استکبار جهانی از بدو شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، سپاهیان قدرتمند و سایر نیروهای نظامی و امنیتی با پشتیبانی ملت ایران در جغرافیای خاورمیانه با اقتدار ایستاده اند. 
وی تصریح کرد: صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی نشات گرفته از اقتداری است که هم اکنون در کشور و منطقه داریم و از این به بعد هم با صلابت بیشتر در مقابل اسکتبار جهانی خواهیم ایستاد. 
نریمان تاکید کرد: داعش پرورش یافته اسکتبار است و اینکه داعش با رشادت سپاه پاسداران شکست خورده است، چرایی دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران را نشان می دهد.   نریمان افزود: مطمئن باشید، این اقدام ترامپ همانند سایر اقدام های مشابه، یک حرکت نمایشی برای تاثیر در انتخابات رژیم اشغالگر صهیونیستی بود. 
وی در پایان گفت: ترامپ از این اقدام خود پشیمان خواهد شد و این اقدام بدون شک انسجام ملت ایران بر علیه دشمنان را به همراه خواهد داشت. 
گفتنی است، مدیران و کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس در یک حرکت خودجوش برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در سپاه ناحیه جلفا حضور یافته و از ایثارگری پاسداران انقلاب اسلامی، قدردانی کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.