به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید دامغانی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز پاسدار در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان با حضور آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان، افزود: تصمیم جدید استکبار جهانی علیه سپاه پاسداران نشان از بی عقلی و پایان قدرنمایی آمریکا در جهان است.
وی خاطرنشان کرد: حمایت های همه جانبه مردم در 2 روز گذشته از پاسداران نشان از مردمی بودن سپاه و رسوخ پاسداران در دل های آحاد جامعه دارد.
فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان ادامه داد: دست و پا زدن و جوسازی های بیهوده استکبار جهانی علیه مردم و نهادهای ارزشی ایران راه به جایی نخواهد برد و با غرور و افتخار سپاه پاسداران به مسیر خود ادامه می دهد.
دامغانی با اشاره به حضور پاسداران در صحنه های حساس و مورد نیاز جامعه، اضافه کرد: اکنون 650 نیروی پاسدار و جهادی برای خدمات رسانی به مردم سیل زده شهرستان پلدختر در استان لرستان اعزام شدند و سپاه با تمام توان در کنار مردم سیل زده کشور است.
وی تصریح کرد: با تلاش جهادگران و پاسداران استان سمنان پاکسازی بخشی از مناطق سیل زده شهرستان پلدختر که به سپاه قائم(عج) سمنان سپرده شد است، تا چهار روز آینده به پایان می رسد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: میزان خسارت سیل به مناطق مختلف پلدختر قابل توجه است که با تلاش شبانه روزی پاسداران و نیروهای جهادی برای کاهش درد مردم سیل زده استان لرستان تلاش می شود.
به گزارش ایرنا، ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد دولتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان سازمان تروریستی خارجی تعیین کرده است. به دنبال این اقدام خصمانه آمریکا، شورای عالی امنیت ملی ایران، در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را گروه تروریستی معرفی کرد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.