به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر دوشنبه معراج شهدای تهران میزبان مراسم رونمایی از کتاب داستانی سامان عشق بود.
شهید سعید سامانلو دی ماه ۱۳۶۰ در قم به دنیا آمد و ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ در منطقه نبل الزهرای سوریه به فیض شهادت نائل شد.
این شهید همان شهید معروف شبکه های مجازی است که فیلم فرزند کوچکش درحالیکه با ماکت پدر مواجه می شود و به گمان اینکه پدرش بازگشته به سوی ماکت می دود تا وی را در آغوش بگیرد صدها هزار بازدید داشته است.
زهرا سلگی همسر شهید مدافع حرم سعید سامانلو در سخنانی در این مراسم گفت: داستان زندگیم از همان ابتدا با شهادت رقم خورد و داستان کودکیم با شهادت پدرم و در ادامه در زندگی شخصی با شهادت همسرم همراه شد.
وی افزود: در این کتاب به داستان های سراسر پرخاطره زندگی عاشقانه با همسرم پرداختم که به همراه سایر شهدا در مسیر و راه خداوند متعال قرار داشتند و خوشحالم در روز تولدم این کتاب ماندگار رونمایی شد.
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز در سخنانی در این مراسم با تمجید از رشادت های شهیدان در دفاع از آب و خاک این وطن گفت: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) ما هرچه داریم از رشادت های شهدا داریم و این عزیزان چشم و چراغ این ملت و مملکت هستند.
سعید اوحدی افزود: شهیدان همواره در مسیر خداوند قرار داشتند و با حضور در جنگ تحمیلی از آب و خاک این مملکت دفاع کردند و همچنین در دفاع از حرمین نیز این عزیزان از جان مایه گذاشتند و نگذاشتند دشمنان به ارزش های امامان معصوم(ع) آسیب برسانند.
وی ادامه داد: به همین منظور خداوند متعال در قرآن بشارت داده که شهدا در عالی ترین مراتب بهشت وارد می شوند.
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان اینکه شهیدان همواره درس شجاعت و وفاداری به ولایت به ملت آموختند افزود: در این شرایط عده ای یاوه گو قصد جنگ افروزی و نفاق در منطقه دارند و می خواهند این اتحاد و همدلی را از مسلمانان بگیرند.
تهرام/7243//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.