به گزارش ایرنا، ابوالفضل سروش روز چهارشنبه در نشست مشترک نمایندگان مجلس با مسئولان ری اظهار داشت: خدمات بهداشتی ری متناسب با تعداد روستاها و جمعیتی که در خود جای داده، نیست و باید این خواسته مردم رفع شود.
وی افزود: رفع معضلات بهداشتی و درمانی مردم جنوب پایتخت در الویت رسیدگی قرار دارد و باید سریعتر رسیدگی شود.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه سلامتی و امنیت در این حوزه مورد توجه قرار دارد، گفت: بیمارستان یکی از الزامات ساکنان یک منطقه به شمار می رود تا در هنگام نیاز مشکلات خود را در این مراکز رفع کنند.
نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور فریده اولاد قباد، فرماندار، بخشداران، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر و بخش های تابعه شهرستان ری در فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان ری دارای دو بیمارستان فیروزآبادی و هفت تیر است که با بافتی قدیمی و فرسوده پاسخگوی نیاز مردم منطقه نیست.
گاهی مردم شهرستان ری برای دریافت تسهیلات و امکانات درمانی ناچار به مراجعه در بیمارستان ها و مراکز درمانی خارج از این شهرستان می شوند.
نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور فریده اولاد قباد، مصطفی کواکبیان، محمدرضا بادامچی و ابوالفضل سروش با مسئولان شهرستان ری امروز چهارشنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.