به گزارش ایرنا، شهرام عدالتی روز چهارشنبه در جلسه ساماندهی بوی نامطبوع جنوب پایتخت در فرمانداری شهرستان ری اظهار داشت: 70 میلیارد تومان از این اعتبار ابلاغ و مابقی نیز توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی تا پایان امسال محقق خواهد شد.
وی افزود: 15 میلیارد تومان از این اعتبار برای 13 طرح سازمان محیط زیست، 5 میلیارد تومان برای 9 طرح اداره کل هواشناسی، 25 میلیارد تومان برای تکمیل فازهای تصفیه خانه اسلامشهر و بهارستان و مابقی نیز برای 23 طرح جهاد کشاورزی و چهار طرح آب منطقه ای تخصیص داده شده است.
عدالتی با بیان اینکه کانون های اصلی انتشار بوی نامطبوع جنوب پایتخت در شهرستان های اسلامشهر و ری واقع شده است، افزود: فاضلاب صنایع فاقد تصفیه خانه، مرکز دفن زباله های تهران در آراد کوه کهریزک، رها سازی فاضلاب های خانگی بخشی از اسلامشهر در حاشیه اتوبان تهران ـ قم از دلایل عمده انتشار بوی نامطبوع در جنوب تهران است.
وی ادامه داد: استقرار واحدهای مرغداری، دامداری و همچنین قرار گرفتن برخی کشتارگاه ها در جنوب تهران و حاشیه اتوبان تهران ـ قم از دیگر دلایل اصلی انتشار بوی نامطبوع در جنوب تهران محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، با نظر مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری باید بوی نامطبوع این منطقه بخصوص در اتوبان تهران به قم و محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) برطرف شود، بر این اساس جلسه ساماندهی بوی نامطبوع جنوب پایتخت امروز چهارشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، شهرام عدالتی معاون سازمان برنامه و بودجه استان تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری ری برگزار شد.
6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.