به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران احمد طاهری در مراسم دیدار با کارکنان این اداره کل تصریح کرد: این فعالیت های در سال گذشته از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به مرحله اجرا درآمد.
وی گفت: امسال اصلاح هندسی و اجرای طرح کاداستر(صدور سند تک برگی) اراضی ملی به عنوان گامی مهم در تثبیت مالکیت دولت در دستور کار این اداره کل قرار دارد که به صورت جدی دنبال می شود.
طاهری افزود: وظیفه اصلی ما حفاظت از عرصه های منابع طبیعی است که این وظیفه در سالجاری با رویکرد پیشگیرانه از اولویت خاصی برخوردار است.
وی ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده و با اجرای طرح گشت ویژه نوروزی و آماده باش کامل نیروهای منابع طبیعی خوشبختانه امسال در طول تعطیلات نوروزی کمترین تخلف را در اراضی ملی داشته ایم که این موضوع باید در طول سال با جدیت استمرار داشته باشد.
طاهری با عنایت به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نامگذاری شده است، گفت: برای تحقق بخشیدن به این مهم نیازمند همدلی و تلاش مضاعف هستیم که با استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل های موجود و با عزم و اراده ای جدی شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.
تهرام/ 3036//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.