به گزارش ایرنا، حمید رضا گودرزی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پلیس راه شرق استان تهران و ستاد استقبال از مسافرین نوروزی در عوارضی اتوبان تهران- پردیس اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ها استان تهران به دستور استاندار در آماده باش هستند و تقسیم کار در بین مدیران استان‌ها انجام شده است.
وی افزود: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، توده بارشی ظرف امروز و فردا به تهران خواهد رسید، لایروبی و سایر اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله و مهار سیل در استان انجام شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار تهران ضمن تاکید بر همکاری مردم با مسولان و نیروهای ستاد بحران اظهار داشت: شهرداری ها و ستاد بحران در آماده باش کامل هستند، مردم در این زمینه به مسئولان همکاری کنند.
وی ضمن تقدیر از مدیریت بسیار خوب پلیس راه شرق استان تهران در کاهش تصادفات جاده ای در ایام تعطیلات نوروز افزود: بر اساس آمار تعداد تصادفات نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته و مدیریت پلیس راه با همکاری مردم در کاهش آمار تصادفات بسیار تاثیر گذار هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان ایام تعصیلات و بازگشت مردم از مسافرت توصیه می شود، مردم همکاری لازم را با نیروهای پلیس راه داشته باشند تا آمار تصادفات در همین حد باقی بماند.
وی با اشاره به اقدامات ستاد استقبال از مسافران نوروزی در محل عوارضی آزاد راه تهران - پردیس گفت: نیروی انتظامی و شهرداری پردیس امکانات خوبی را برای راهنمایی مسافران تدارک دیده اند.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.