به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت : همزمان با اجرای طرح نوروزی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، 31 ایستگاه پلیس در شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه مستقر شده و امنیت راه ها و مناطق تحت پوشش این فرماندهی را تأمین می کنند.
وی افزود: در زمان اجرای این طرح 167 واحد گشتی، 32 گشت موتوری، 190 پلیس پیاده و 27 تیم نظارتی، در مناطق مختلف شهرستان های تحت پوشش فرماندهی انتظامی شرق استان تهران حضور یافته و با هر گونه فعالیت غیر قانونی برخورد می کنند.
ناظری از همکاری 11 هزار دانش آموز در قالب طرح همیار پلیس در ایام نوروز با مجموعه نیروی انتظامی شرق خبر داد.
وی اظهار داشت: به منظور هماهنگی بیشتر عوامل انتظامی ، یک قرارگاه نوروزی در شهرستان دماوند به منظور پوشش قراردادن امنیت شهرستان های دماوند، فیروزکوه و پردیس و یک قرارگاه نوروزی در شهرستان ورامین به منظور هماهنگی اقدامات امنیتی شهرستان های ورامین، پیشوا، پاکدشت و قرچک راه اندازی شده است.
وی با اشاره به راه اندازی قرار گاه امام علی (ع) ویژه مقابله با سرقت در شرق استان تهران گفت : علاوه بر قرارگاه مرکزی، 9 قرارگاه فرعی نیز در شهرستان های تابعه راه اندازی شده است و امنیت محلات شهرستان را با همکاری سپاه و بسیج در قالب گشت های رضویون، تأمین می کنند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال گفت: هر چند که آگاه سازی جوانان از مخاطرات استفاده از مواد محترقه نقش به سزایی در کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال دارد ولی پلیس با تمام توان و اقتدار با کسانی که با تهیه و فروش وسایل محترقه خطرناک، امنیت مردم با خطر مواجه می کنند برخورد می کند.
وی گفت : طی هفته های اخیر بیش از 2 میلیون قطعه انواع ترقه غیر استاندارد کشف و چندین مرکز تهیه این اقلام شناسایی و پلمب گردید.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک،پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.