به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی برج میلاد، امیر آریازند با بیان اینکه ششمین جشنواره نوروزگاه برج میلاد دوم تا 16 فروردین ماه 98 از ساعت 10 تا 22 میزبان مسافران نوروزی است اظهارداشت: اجرای بخشی از آیین های سنتی می تواند در معرفی فرهنگ چند هزار ساله ایرانیان موثر باشد.
وی افزود: در راستای معرفی و رونق هنرسنتی ایرانی و اقتصادی کشور نیز تعدادی غرفه صنایع دستی و هنرهای سنتی از محل ورودی برج میلاد تا گذرگاه، برپا می شود تا شهروندان بتوانند با هنر مردمان ایران زمین در این مجموعه ملی آشنا شوند.
سرپرست برج میلاد با اشاره به برپایی ایستگاه های برنامه های هنری با محوریت خانواده یادآور شد: شهروندان در گالری غربی می توانند از برنامه های شاد و هنری هنرمندان استفاده کنند که این برنامه از ساعت 10 تا 22 به صورت دوره ای برگزار می شود؛ همچنین در گالری شرقی نمایشگاه عکس با موضوع نوروز ملل برپا خواهد شد.
وی در ادامه گفت: نمایشگاه گل و گیاه نیز با هدف بازگشت طبیعت به خانه های آپارتمانی از 23 اسفند در برج بخش نمایشگاهی برج میلاد برگزار شده و تا 16 فروردین جریان دارد.

*پخش زنده'بهارجان' و 'شب فیروزه ای'
آریازند در بخش دیگر گفت وگوی خود به اجرای ویژه برنامه تلویزیونی 'بهارجان' با مجری گری حمید گودرزی و میلاد حاتمی اشاره و خاطرنشان کرد: این برنامه ویژه تحویل سال نو از 27 تا 29 اسفند ماه برای مخاطبان تلویزیونی برگزار می شود که به صورت زنده از غرفه C سایت نمایشگاهی برج میلاد روی آنتن می رود.
وی اضافه کرد: همچنین ویژه برنامه 'شب فیروزه ای' با مجری گری ابوالفضل آقاخانی از دوم فروردین ماه به صورت زنده از ساعت 21:30 از شبکه 5 سیما پخش می شود.

*خوانندگان پاپ در نوروز به برج میلاد می آیند
سرپرست برج میلاد همچنین به اجرای کنسرت های نوروزی اشاره کرد و گفت: یادمان ملی ایرانیان همزمان با آغاز سال جدید و برگزاری ویژه برنامه نوروزگاه، 9 کنسرت برای شهروندان در نظر گرفته است که مخاطبان می توانند با تهیه بلیت از این کنسرت ها در ایام نوروز استفاده کنند.
وی ادامه داد: در روزهای 4 تا 10 فروردین ماه به ترتیب محسن ابراهیم زاده، فریدون آسرایی، علیرضا طلیسچی، مازیار فلاحی و بهنام بانی در دو سانس 18:30 و 22 در مرکز همایش های برج میلاد اجرای نوروزی خواهند داشت.
آریازند افزود: برپایی ایستگاه های ایستگاه های بازی های بومی- محلی، بازی های ماجراجویانه و برپایی ایستگاه های آشنایی با غذاهای نوروز ملل مختلف از دیگر برنامه های نوروزگاه برج میلاد عنوان کرد.

تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.