حسین رضا یوسف وند روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: طرح عرضه 3 هزار و 300 تن سیب و 4 هزار و 500 تن پرتقال در 260 مرکز عرضه و توزیع در سطح استان تهران شروع شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
وی ادامه داد: در شهر تهران نیز 211 مرکز عرضه به همراه 50 میوه فروشی منتخب در کلانشهر تهران این میوه ها را با قیمت مصوب عرضه می کنند.
رئیس سازمان تعاون روستایی استان تهران خاطرنشان کرد: امسال 2 برابر سال گذشته سیب و پرتقال ذخیره سازی شده و مشکلی در زمینه تامین سیب و پرتقال در سطح استان تهران وجود ندارد.
وی تاکید کرد: به اندازه کافی سیب و پرتقال در انبارها موجود است و طرح عرضه نوروزی سیب و پرتقال با نرخ دولتی تا پایان تعطیلات نوروزی انجام خواهد پذیرفت.
یوسف وند یادآور شد: در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ با نصب بنر عرضه سیب و پرتقال با نرخ دولتی این میوه ها عرضه می شود و شهروندان می توانند با مراجعه به این اماکن میوه شب عید خود را خریداری کنند.
وی همچنین درباره قیمت سیب و پرتقال نیز گفت: قیمت میوه و سایر کالاهای اساسی در جلسه ستاد تنظیم بازار در استانداری تهران مصوب شده و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نباید انجام بگیرد.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.