به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی جهاد کشاورزی استان تهران، رضا سالمی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان 6 هزار تن گوشت قرمز ، مرغ و تخم مرغ برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در سطح استان تهران توزیع می شود.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: از این میزان مواد پروتئینی سه هزار تن گوشت مرغ، یک هزار تن گوشت قرمز و2 هزار تن دیگر مربوط به تخم مرغ است.
وی ذخایر محصولات پروتئینی استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: از این بابت در تامین گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ برای ایام ماه مبارک رمضان مشکل خاصی وجود ندارد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران ضمن اشاره به ذخیره سازی 10 هزار تن مرغ و بیش از2 هزار و 500 تن گوشت قرمز در استان گفت: ذخایر تخم مرغ نیز به میزان کافی است.
وی گفت: علاوه بر گوشت منجمد گوساله روزانه 100 تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی به مناسبت ماه مبارک رمضان در سطح میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و صنوف تحت نظارت سازمان تعزیرات در حال توزیع است.
سالمی هرکیلو گوشت مرغ در این ایام را 6 هزار و 200 تومان، گوشت گوساله منجمد را 33 هزار تومان، گوشت گرم گوسفندی استرالیایی را 33 هزار تومان و تخم مرغ را به قیمت هرشانه 12هزار و 600 تومان اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته محصولات پروتئینی در ماه مبارک رمضان هیچگونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.