مجید صفری روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی امور شهری و روستایی که با حضور شهرداران و اعضای شورای اسلامی پنج شهر شهرستان در سالن اجتماعات شهرداری و شورای اسلامی شهر کیلان برگزار شد با بیان اینکه انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در سال آینده در پیش داریم، اظهار داشت: باید خودمان را برای برگزاری هر چه بهتر این حماسه سیاسی آماده کنیم و مسئولان باید در حوزه استحفاظی خود مراقب موضوعات مختلف باشند.
وی با تاکید بر اینکه فضای انتخابات نباید ما را از ارائه خدمات به مردم غافل کند افزود: باید بیش از پیش به امور مردم رسیدگی و پروژه های نیمه تمام را در سال آینده تعیین تکلیف کنیم.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید شهرستان را برای فضای سیاسی آماده کنیم، تصریح کرد: مقابله با هر گونه موضوعات و حواشی مربوط به این مهم در سال آینده ضروری است.
صفری اضافه کرد: تصمیماتی که در سطح استان برای شهرستان اتخاذ می شود، در صورت وقوع مشکل تبعات آن برای دماوند خواهد بود و باید تمام امور با هماهنگی فرمانداری انجام شود.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه ایجاد آرامستان در هر شهر از جمله سیاست های مهم این شهرستان است گفت: ظرفیت آرامستان های موجود در شهرستان در حال تکمیل است و در سال های آتی با کمبود آرامستان مواجه خواهیم شد که می بایست ایجاد آرامستان جدید در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد.
لازم به ذکر است، در این نشست به موضوعاتی همچون توجه به حریم بستر رودخانه ها، رفع خطر جاده آبسرد-کیلان – ایوانکی، احداث تفرجگاه و کمپ ورزشی در شرق استان تهران اشاره و مورد بررسی قرار گرفت.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.