به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی این معاونت، طرح عید مهربانی به همت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و با مشارکت خیرین در محلات محروم پایتخت اجرا می شود.
در قالب این طرح، خدمات ویژه نوروزی از طریق تهیه و توزیع سبد کالا و پوشاک نوروزی با مشارکت خیرین در اختیار خانواده های بی سرپناه قرار می گیرد.
طی ایام نوروز نیز با هماهنگی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، فعالان اجتماعی و فرهنگی شامل خیرین، ائمه جماعت، خبرنگاران و سمن ها از گرمخانه ها بازدید می کنند و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به مددجویان قرار می گیرند.
در مراکز پرتو نیز توسط خیرین و موسسات غیردولتی سبد کلا به خانواده های کودکان کار و خیابان اهدا می شود.
بهسازی و تزئین فضای کالبدی گرمخانه ها و مراکز پرتو و ارائه خدمات ویژه نوروزی به مددجویان این مراکز از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده است.
بر اساس این گزارش، تهیه اقلام مورد نیاز مددجویان مستقر در مراکز حمایتی همراه با برپایی مراسم آئین های نوروزی، سازماندهی متکدیان سطح شهر به ویژه در محدوده اماکن زیارتی، سیاحتی و تجاری، استقرار واحدهای گشت فوریت های خدمات اجتماعی در نقاط دارای اولویت، اجرای طرح شناسایی و جذب افراد بی‌خانمان با هماهنگی پلیس، تکریم مددجویان جامعه هدف شامل بی خانمان ها، کودکان آسیب دیده و ... از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت ایام نوروز اجرا می شود.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.