فاطمه حاجی خانزادی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به همت خیرین و مسئولان شهری و شهرستانی، توزیع یک هزار و 60 سبد کالا به مددجویان توانبخشی، امور اجتماعی و امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی به ارزش ریالی 250 هزار تومان انجام شد.
وی با بیان اینکه توزیع سبدهای کالا از 25 اسفند ماه آغاز و تا 20‌ فروردین ادامه دارد، ادامه داد: سه هزار و 500 خانواده تحت حمایت بهزیستی شهرستان دماوند بوده که از این تعداد 1460 نفر معلول و مابقی زنان سرپرست خانوار هستند که متولی حمایت از فرزندان خود می باشند.
رییس اداره بهزیستی شهرستان دماوند با بیان اینکه سبد کالا مصرفی بهزیستی بین هر خانواده توزیع می شود، خاطرنشان کرد: در هر سبد کالا به مددجویان بهزیستی دماوند رب گوجه فرنگی، برنج، سویا، یک بسته قند و شکر، یک بسته عدس و لپه، یک بسته ماکارانی، لوبیا، مرغ تعلق می گیرد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند افزود: با توجه به شرایط اقتصادی، اداره بهزیستی شهرستان دماوند برای کمک به مددجویان با محدودیت روبرو است ولی خوشبختانه با حمایت خیرین، این کمک ها همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به برگزاری مراسم گلریزان بهزیستی نیز گفت: به همت خیرین شهرستان مبلغ 260 میلیون تومان جمع آوری شد که با برنامه ریزی صورت گرفته در اختیار مددجویان بهزیستی قرار خواهد گرفت.
حاجی خانزادی تصریح کرد: بخشی از این‌ مشارکت ها به مراکز نگهداری بچه های بی سرپرست و معلولین شهرستان تعلق می گیرد و هزینه های درمانی و معیشتی تامین و حتی پوشاک آنان خریداری خواهد شد.
وی افزود: تامین لوازم و تجهیزات مددجویان همچون ویلچر، عصا و واکر برای معلولان و سالمندان و سمعک برای ناشنوایان و ... که نیازمند خریداری برای مددجویان است نیز همت خیرین را می طلبد.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.