به گزارش ایرنا این افراد مدعی هستند از برند «چیدمان» مبل خریده اند و هزینه آن ر ا پرداخته اند اما مبل یا هزینه آنان تحویل نمی شود و فروشنده نیز در دسترس نیست.
یکی از این تجمع کنندگان که خود را «برون» معرفی کرد اظهارداشت: برخی از افراد حاضر در این تجمع از چندماه پیش تاکنون مبل خود را باوجود پرداخت هزینه تحویل نگرفته اند.
وی خواهان همکاری و مساعدت مسئولان متولی بویژه مدیریت بازار مبل کوروش برای حل مساله شد و تاکید کرد: بیشتر این مالباختگان از شهرستان ها به تهران آمده اند و باید زودتر مشکلاتشان حل شود.
تلاش خبرنگار ایرنا برای تماس با متولیان بازار مبل کوروش بی نتیجه ماند و از طریق شماره تماس های اعلام شده روی سایت این واحدصنفی نیز امکان گفت وگو با آنان فراهم نشد.
خبرنگار ایرنا پس از آن به سراغ رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران رفت و وی با تایید این مشکل گفت: از عصر امروز در محل بازار مبل کوروش حاضر شده ایم و کارشناسان اتحادیه مورد را بررسی کردند.
عبدالحسین عباسی افزود: مبلغ دقیق مورد مطالبه خریداران هنوز مشخص نیست چون همه این افراد فاکتورهایشان را ارائه نکرده اند اما موضوع توسط اتحادیه در دست بررسی است.
وی بیان کرد: این خریداران می توانند شکایت خود را هم به اتحادیه و هم به شورای حل اختلاف(قوه قضائیه) ارائه کنند.
عباسی گفت: مسئولان بازار مبل کوروش نیز در تلاش برای حل مشکل هستند.
رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران نام برند فروشنده مبل را «چیدمان» اعلام و بیان کرد: در بررسی های اولیه به نظر می رسد تعداد این افراد که مال خود را مطالبه می کنند به افزون بر 40 نفر برسد.
بازار مبل کوروش در جنوب غربی شهر تهران واقع شده است.
تهرام/9206/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.