به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی این هفته شهرستان رباط کریم گفت: مسئولان شهرستان باید برای ارتقاء جایگاه شهر تاریخی و کهن رباط کریم تلاش جدّی داشته باشند و هیچ قصوری و تقصیری در این رابطه پذیرفته نیست.
وی همچنین با اشاره به اینکه بر اساس شنیده ها در خط متروی فرودگاه امام (ره)- پرند ایستگاه رباط کریم دیده نشده است از نماینده محترم و فرماندار شهرستان خواست موضوع را تا حصول نتیجه ،پیگیری کرده و به اطلاع مردم برسانند.
ترابی با اشاره به لیاقت،شایستگی و مدیریت رئیس جدید قوه قضائیه اظهار داشتند: انتظار مردم از دستگاه قضا، اجرای محکم قانون و عدالت و مبارزه با ظلم و فساد است.
وی اضافه کرد: مبارزه و برخورد با ظلم مفاسد اقتصادی و چپاولگران بیت المال و دانه درشتها باید در دوران جدید ادامه یافته و سرلوحه دستگاه قضا باشد تا فساد از جامعه رخت برکند.
خطیب جمعه رباط کریم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار 8 ماه قبل هیأت دولت و هشدارهای معظم له درباره اروپا گفت : هیچ کشوری مقدورات خود را به عوامل خارجی گره نمی زند.
وی با بیان اینکه نمی توان رونق اقتصادی و پیشرفت و حل مشکلات کشور را به برجام و FATF و امثال اینها گره زد تاکید کرد: باید از برجام درس بگیریم،اشتباهات قبلی را تکرار نکنیم و از یک سوراخ دوبار گزیده نشویم.
ترابی گفت: تنها راه حل مشکلات کشور تکیه بر توانمندی های داخلی است و نباید برای حل مشکلات چشم بدست دشمنان داشت.
وی نسبت به اجرای مخفیانه سند 2030 در بعضی از مدارس، هشدار داد و گفت: در جامعه اسلامی مبنا برای آموزش و پرورش،اسلام و قرآن است نه سبک زندگی غربی؛ اگر ثابت شود که برخی بدنبال اجرای سند 2030 باشند،ساکت نخواهیم نشست و محکم برخورد می کنیم.
ترابی با بیان اینکه مدیری که بدنبال سخنران سکولار در مدارس باشد به درد آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران نمی خورد افزود: دانش آموزان، امانتهای مردم و جامعه هستند و مسئولان آموزش و پرورش باید امانت دار باشند و در آموزش و تربیت دینی آنها تلاش کنند.
تهرام//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.