به گزارش ایرنا،سعید جوانشیر روز چهارشنبه درآئین تجلیل از دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهدعصمت آموزش و پرورش ناحیه سه کرج اظهارداشت: پوشش بیمه ای از نیازهای اساسی تک تک افراد جامعه است و مردم می توانند از مزایای بیمه سلامت برخوردار شوند.
وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با اقداماتی موثر به دغدغه مردم در این بخش پاسخ داد و چتر بیمه سلامت فراتر از گذشته گسترش یافت.
جوانشیر یادآورشد: گسترش نظام بیمه سلامت در کشور یکی از مهمترین فرامین مورد تاکید در سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب است.
وی خاطرنشان شد: با وجود فعالیت سازمان های بیمه گر متعدد در کشور، افرادی نیز از این موهبت محروم و در امور درمانی خود با مشکلات عدیده ای روبرو بودند که با فعالیت دولت تدبیر و امید به این مهم توجه ویژه ای شد.
وی با اشاره به اینکه از جمعیت حدود سه میلیون نفری استان البرز 620 هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت هستند، اضافه کرد:68 درصد هزینه درمانی بیمه شدگان توسط اداره کل بیمه سلامت استان پرداخت می شود.
جوانشیرادامه داد:یکی از اهداف بیمه سلامت در سال 97 کنترل و کاهش هزینه های درمان وهزینه های سرگردان است.
وی افزود: امسال با توجه به وضعیت بودجه درمان تمام تلاش و توان خود را به کار خواهیم بست تا کیفت خدمات به بیمه شدگان ارتقاء یابد.
وی تاکید کرد: دانش آموزان در خانه و مدرسه به سلامت اهمیت دهند تا در خانواده و اجتماع شاهد ارتقاء سطح سلامت در جامعه باشیم.
در این آیین از چهار دانش آموز که موفق به کسب رتبه برتر درمسابقه مقاله نویسی با موضوع سلامت در استان شده بودند، تجلیل شد.
استان البرز 442 هزارو500 دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.