«علی اکبر صفی پور» سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: این مشکل نشت آب دو سال پیش وجود داشت که با همکاری شهرداری تهران برطرف شد و اکنون هیج جای برج نشت آب ندارد.
وی اظهارداشت: سازه برج بتنی است که بیش از 50 سال از عمر آن می گذرد و حالت های خشک زدگی که در آن مشاهده می شود نیز مربوط به نشتی های سابق است.
به گزارش ایرنا برخی رسانه ها امروز به نقل از شهردار منطقه 9 تهران نوشتند که «نشت آب در زیر پایه‌های برج آزادی اتفاق افتاده است که در این خصوص کمیته‌ای تشکیل شده و درصدد هستیم که این مشکل را هر چه زودتر برطرف کنیم».
به نقل از سید علی مفاخریان در جمع خبرنگاران نقل شده است: سال 52 ساخت میدان آزادی به اتمام رسیده است و نگهداری آن فراموش شده بود البته مجموعه برج در اختیار بنیاد رودکی است و اقدامات نامناسب سال‌های گذشته در میدان آزادی موجب شده بود که این میدان و برج با مشکل مواجه شود.
«محمدرضا احمدنسب» قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز امروز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اظهار بی اطلاعی از نشت آب در این مجموعه گفت: زیر پایه برج آزادی، شبکه آب وجود ندارد بنابراین اگر نشتی آب هم رخ داده باشد که مسئولان شهری آن را اعلام کرده اند، مربوط به لوله آب نیست.
برج آزادی به عنوان یکی از نمادهای تاریخی تهران و ایران در غرب پایتخت واقع شده است.
تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.