به گزارش ایرنا، امیر نصیربیگی روز چهارشنبه در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره های فرهنگی، ادبی و هنری 40 سالگی انقلاب اسلامی در سپاه سیدالشهدا(ع) شهرری اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان در قالب رشته‌های هنری پر مخاطب جامعه فعالیت می کند.
وی با اشاره به اینکه مبنای کار سازمان بسیج هنرمندان روحیه بسیجی و داوطلبانه است، تصریح کرد: این نهاد گام های موثری در راستای جذب و جلب هنرمندان و بهره گیری از توانمندهای آنها برداشته است.
نصیربیگی با بیان اینکه مقوله هنر در جذب مخاطبین جوان نقش موثری دارد، گفت: رویکرد سازمان بسیج مستضعفین امسال به عنوان سال ویژه هنر نامگذاری شده و امیدواریم در راستای توانمندسازی و آموزش هنرمندان بسیجی نقش موثری را ایفا کنیم.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزاری جشنواره سروهای حماسی را از اولویت ها بیان کرد و گفت: آواهای انقلابی در بخش های مختلف باید تداوم یابد تا خلاء و نیازهای حوزه موسیقی رفع شود.
وی با بیان اینکه رشته هنری سرود مورد توجه سازمان بسیج هنرمندان قرار دارد، ادامه داد: امسال با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه سرود، برنامه های ویژه ای توسط بسیج هنرمندان انجام شده است.
نصیربیگی به فعالیت خانه سرود موسیقی بسیج هنرمندان اشاره کرد و گفت: 400 گروه در آوای بیداری حضور داشته و کارهای بسیار اساسی و خوبی را ارائه داده اند.
وی به نشست مشترک انجمن های ادبی سراسر کشور نیز اشاره کرد و افزود: سه روز نشست مشترک روسای انجمن‌های هنری، ادبی سراسر کشور از 19 تا 21 اسفندماه سال جاری با شورای مرکزی انجمن های کشوری در استان قم برگزار می شود.
رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور ادامه داد: بالغ بر 400 نفر از سرشبکه‌ های هنرمندان در این نشست حضور یافته و در راستای توانمندسازی، مهارت و بررسی برنامه های سال 98 و نحوه فعالیت شبکه هنری، ادبی بسیج در سال آینده بررسی می شود.
به گزارش ایرنا، آیین اختتامیه جشنواره های فرهنگی، ادبی و هنری چهل سالگی انقلاب اسلامی با محورهای شب شعر انقلاب (بخش شعر)، قالب ماندگار (بخش عکس)، هنر انقلابی (بخش تجسمی)، ترنم بیداری و چهل سال آوای افتخار (سرود) امروز چهارشنبه با حضور حسین نادری مسئول کانون هنرمندان سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، احد جاودانی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و جمعی از هنرمندان بسیجی در سپاه سیدالشهدا (ع) در شهرری برگزار شد.
6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.