به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران عصر دوشنبه در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورا با پیشنهاد افزایش این مبلغ موافقت کردند.
مرتضی الویری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در ابتدای این جلسه گفت: پس از تصویب تبصره 38 که بر اساس آن 490 میلیارد به سقف بودجه اضافه شد، باید در جلسه ای فوق العاده در خصوص این موضوع بحث کنیم چراکه افزوده شدن این مبلغ در ردیف فروش اموال غیرمنقول باید دارای منطق باشد.
الویری با اشاره به لایحه پیشنهادی شهرداری تهران در خصوص درآمدهای شهرداری در سال 98 گفت: مبلغ 18 هزار و 920 میلیارد تومان پیش بینی شده بود که این رقم در کمیسیون تلفیق به 18هزار و 238 میلیارد رسید.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ادامه داد: در بخش درآمدی سه فصل درآمدها، منابع حاصل از دارایی های سرمایه ای و منابع حاصل از واگذاری دارایی های مالی پیش بینی شده است که در بخش اول پیشنهاد شهرداری 9هزار و 400 میلیارد تومان بود که ما آن را به هشت هزار و 600 میلیارد تومان کاهش دادیم.
وی اضافه کرد: در فصل دوم (منابع حاصل از دارایی سرمایه ای) پیشنهاد شهرداری هشت هزار و 174میلیارد تومان بود که ما آن را به هشت هزار و 349 میلیارد تومان افزایش و در فصل سوم پیشنهاد شهرداری یک هزار و 300 میلیارد تومان بود که ما آن را به یکهزار و 200 میلیارد تومان کاهش دادیم.
الویری تاکید کرد: تغییر جدی در بخش درآمدها و بخش فروش پروژه های مشارکتی در لایحه پیشنهادی شهرداری وجود داشت که مبلغ آن را کاهش دادیم چراکه سازوکارهای افزایش آن وجود ندارد.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.