به گزارش ایرنا، طیبه سیاوشی روز دوشنبه در آیین تجلیل از بانوان شهرستان شمیرانات اعلام کرد: در راستای تحقق تعیین سهم ویژه ی بانوان در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیشنهاداتی از جمله 30 درصد مطرح شده است.
وی اظهار داشت: در این دوره از مجلس شاهد حضور بیشتری از بانوان نسبت به دوره های قبل هستیم اما با توجه به اینکه خانم ها نیمی از جمعیت کشور و تحصیل کردگان سطوح آکادمیک را تشکیل می دهند، 6 درصد فعلی راضی کننده نیست.
این مقام مسئول تاکید کرد: با افزایش تعداد نمایندگان خانم در مجلس قطعاً شاهد به نتیجه رسیدن مطالبات دیرین بانوان جامعه خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان شمیرانات نیز در این نشست بیان داشت: بانوان ایرانی بسیار توانمند، فداکار و منعطف در تمامی امور هستند که باید قدردان آنها بود.
سیاوش شهریور ابراز کرد: بنیاد خانواده های ایرانی که از اصول اساسی جامعه اسلامی است به دست بانوان این سرزمین مستحکم مانده است.
فرماندار شمیرانات اعلام کرد: تمامی روستاهای شهرستان تا پایان هفته جاری تحت پوشش فیبر نوری قرار می گیرند.
وی افزود: شمیرانات می تواند اولین شهرستان هوشمند کشور باشد.
این مقام مسئول از راه اندازی اولین مرکز عرضه محصولات لبنی، باغی و صنایع دستی شهرستان در فروردین ماه 98 نیز خبر داد و گفت: در راستای این اقدام کشاورزان و تولید کنندگان می توانند به راحتی محصولات خود را به فروش برسانند.
فرماندار شمیرانات خاطرنشان کرد: احداث تنها ورزشگاه شمال تهران در دستور کار قرار دارد و تابستان 98 کلنگ زنی خواهد شد.
شهریور تصریح کرد: در تمامی روستاها به نسبت جمعیت بانوان با هدف افزایش نشاط و سلامتی آنها سالن های ورزشی ویژه خانم ها احداث خواهیم کرد.
شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران و جمعیتی افزون بر 47 هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

تهرام/9897//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.