به گزارش ایرنا، محمد سالاری روز یکشنبه در یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: تغییر و انتصابات جزو اختیارات و حق شهردار تهران است و من به استقلال گزینش مدیران در شهرداری واقف هستم اما آنچه موجب نگرانی است، تغییرات خواسته و ناخواسته مدیریت در یک سال و نیم گذشته در شهرداری تهران است.
وی ادامه داد: تغییراتی که در سطح مدیران ارشد، میانی و سایر سطوح مشاهده می‌شود، سبب عدم تحقق وعده‌هایی است که به شهروندان داده‌ایم و برای این عدم تحقق وعده‌ها، همه ما باید پاسخگو باشیم.
به گفته سالاری، معزی معاونی پاکدست، بی‌حاشیه، وفادار و موفق بود و از این تریبون اعتراض خود را به نسبت به حذف نیروهای موفق و رفیق‌گزینی اعلام می‌کنم.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران همچنین از اینکه بخشی از اطلاعات پرونده‌های شهرسازی در سامانه «شفافیت» منتشر شده است، تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا، ایرج معزی معاون سابق فنی و عمران شهردار تهران هشتم اسفند از سمت خود استفا کرد و پیروز حناچی شهردار تهران 11 اسفند با صدور حکمی صفا صبوری دیلمی را به عنوان سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری پایتخت منصوب کرد.
تهرام/9343/ 7245/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.