به گزارش ایرنا، حسین کاغذلو روز پنجشنبه در جلسه مشترک با اعضای هیأت رئیسه شورای مشورتی جوانان شهرستان ورامین افزود:جوانان این شهرستان از ظرفیت های بالقوه ای در حوزه های مختلف برخوردارند که مسئولان موظفند زمینه های حضور، مشارکت و فعالیت آنان را در تمامی عرصه ها فراهم کنند که البته یکی از راهکارهای آن ایجاد شورای مشورتی است.
وی اظهارداشت: شورای مشورتی جوانان شهرستان ورامین با بهره گیری از تمامی ظرفیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی ، هنری، دینی و علمی تشکیل گردیده و پرهیز از سیاسی کاری در شورای مشورتی همواره مورد تأکید بوده است.
وی تصریح کرد: شکل گیری شورای مشورتی جوانان باعث ایجاد ارتباطی سازنده بین سطوح مختلف مدیریتی با بدنه اصلی جامعه شده و می تواند شکاف بین نسلی را پرکند.
فرماندار ورامین با تأکید بر حفظ آرامش در جامعه گفت: برای پیشرفت و توسعه و بستر سازی اجرای طرح های عمرانی، جامعه به آرامش نیاز دارد که این مهم با عملکرد صحیح جوانان و ارائه مشورت های عملیاتی می تواند محقق شود.
کاغذلو تأکید کرد: هر چند که شورای مشورتی جوانان بر اساس قانون، ظرفیت اجرایی ندارد ولی می تواند با مشورت گرفتن از جوانان متخصص و متعهد و تشکیل کارگروه های تخصصی، مدیران و مسئولان را در خدمت رسانی به مردم یاری رسانند.
وی گفت: فعالیت شورای مشورتی جوانان باید بر اساس قانون و اساسنامه فارغ از مصلحت اندیشی صورت گیرد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.