بهنام فریدونی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری روز گذشته حین گشت زنی در انبارهای شورآباد کهریزک به 6 دستگاه تریلر مشکوک و در بازرسی از این تریلرها متوجه کالای قاچاق می شوند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، انواع لوازم خانگی شامل پارچه، ظروف شیشه ‌ای، قاشق و چنگال و لولای کابینت کشف و در این ارتباط ، 6 راننده و صاحب انبار و کالا دستگیر شدند.
به گفته فریدونی، برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، 30 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با بیان اینکه برخورد با اخلال گران نظام اقتصادی به نفع مردم و بازار است، عنوان کرد: بازرسی های تعزیرات در زمینه کالاهای مورد نیاز مردم در انبارهای ری تداوم دارد تا مردم بدون دغدغه کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.
به گزارش ایرنا، براساس آمار یکهزار و 100 انبار در سطح شهرستان ری وجود دارد که 80 درصد واردات و ذخیره سازی، 95 درصد لجستیک(مدیریت کالا) استان تهران را پشتیبانی می کنند و 60 درصد کالاهای کشور نیز در انبارهای این شهرستان و شورآباد کهریزک ذخیره می شود.
کهریزک با جمعیت 58 هزار نفر از توابع شهرستان ری از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقرشهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.