به گزارش ایرنا، بخش اطفال با 18 تخت و بخش مراقبت های ویژه کودکان با هفت تخت در بیمارستان فیروزآبادی، آزمایشگاه شیمی و میکروبیولوژی و خط تولید سرم های تزریقی در شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران، بهره برداری از سردخانه ثابت 5 هزار تنی، بهره برداری از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهدای هفتم تیر با 12 تخت و بهره برداری از سوله کارآفرین، اشتغالزایی و مدیریت بحران روستای قلعه نو از جمله طرح هایی بودند که در بخش کهریزک و مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.
بخش اطفال و مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان فیروزآبادی با اعتبار 40 میلیارد ریال توسط خیرین و بخشی هم توسط وزارت بهداشت تکمیل و تجهیز شد.
این طرح برای ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از مراجعه کودکان بد حال جنوب تهران به بیمارستان های شمال پایتخت به بهره برداری رسید.
آزمایشگاه شیمی و میکروبیولوژی شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران با مساحت یکهزار و 100 متر مربع یکی از بزرگترین و مدرن ترین آزمایشگاه های کشور است که با اعتبار 50 میلیارد ریال در مدت 15 ماه احداث شد.
خط تولید سرم های تزریقی شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران نیز با اعتبار 140 میلیارد ریال در طی 18 ماه راه اندازی شد و توانایی تولید انواع سرم های تزریقی را به روش های مدرن و به روز دنیا را دارد که با بهره برداری از این خط تولید 60 نفر صاحب شغل شدند.
شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران 60 سال سابقه تولید انواع سرم های تزریق را دارد، این شرکت با دار بودن 360 کارمند و کارگر در سه شیفت کاری سالانه 50 میلیون سرم تولید می کند که رتبه اول کشور را دارد.
همچنین سردخانه ثابت 5 هزار تنی در زمینی به مساحت 9 هزار و 400 متر مربع با زیربنای 4 هزار و 800 متر مربع از جمله طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.
این سردخانه در مدت 11 ماه و با اعتبار 196 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش مرکزی شهرستان ری ساخته شده است که با بهره برداری از آن 25 نفر به صورت مستقیم و 50 نفر نیز به شکل غیر مستقیم صاحب شغل شده اند.
بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهدای هفتم تیر با 122 تخت خواب از جمله طرح های تکمیلی بیمارستان بود که در مدت 6 ماه و با اعتبار 4 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
سوله کارآفرینی، اشتغالزایی و مدیریت بحران روستای قلعه نو چمن در زمینی به مساحت 500 متر مربع و زیربنای 400 متر مربع احداث و اعتبار این ساخت این سوله 5 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده بوده است.
روستای قلعه نو چمن از توابع بخش کهریزک شهرستان ری است که دارای 162 خانوار و یک هزار و 200 جمعیت است.
همچنین کلنگ احداث مجتمع بارانداز و انبارهای آفتاب در زمینی به مساحت 370 هکتار به همراه ساختمان جدید بیمارستان شهدای هفت تیر شهرری با ظرفیت 320 تخت به زمین زده شد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
/6003/3218
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.