به گزارش ایرنا، فرماندار، معاونان فرماندار، مسئولان شهرداری، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندهی انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ورامین پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته شهرستان درمیان مردم قرار گرفته و به صورت مستقیم مشکلات مردم را شنیده و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان را صادر کردند.
جمعی از کارگران کارخانه شیر وارنا که طی ماه های اخیر به دلیل مشکلات مالی شرکت و تعطیلی کارخانه، بیکار شده اند نیز با حضور در مصلای نماز جمعه با فرماندار ورامین دیدار کرده و مشکلات خود را بیان کردند.
فرماندار شهرستان ورامین رسیدگی به امورات مردم را وظیفه مسئولان اعلام کرد و افزود: یکی از مهمترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، برداشته شدن فاصله بین مردم و مسئولان است، مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب باید مطالبات خود را بیان کنند و مسئولان نیز موظفند تا بر اساس قانون، مشکلات مردم را بررسی و رفع کنند.
حسین کاغذلو اظهار داشت:برگزاری جلسات ملاقات مردمی، اجرای طرح های بازدید ازروستاها و محلات مختلف، حضور در مراسمات مختلف و مساجد و حسینیه ها همه به خاطر ایجاد ارتباط مستمر با مردم است چرا که بدون حضور ، مشارکت و همفکری مردم مشکلات جامعه برطرف نمی شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.