به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز جمعه در شورای اداری شهرستان دوره چگنی در سخنانی با تاکید بر اینکه امروز شرایط جامعه به گونه ای است که دشمن قبل از به کار گیری تحریم ها و تهدیدها به جنگ روانی روی آورده است، اظهار داشت: وارونه جلوه دادن حقایق و واقعیت ها یکی از توطئه های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با تاکید بر مقابله با جنگ روانی و تبلیغات دشمن، تصریح کرد: نماز جمعه فرصت مناسبی برای معرفی داشته ها و ظرفیت های کشور است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به مردم و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، عنوان کرد: نباید مسئولان زمینه نارضایتی مردم را فراهم کنند.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه آمریکا 40 سال است که تلاش کرده تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ساقط و یا تضعیف کند، گفت: خوشبختانه با حضور مردم در صحنه آمریکا هیچگاه موفق نبوده و امروز نیز به طور قطع این آرزو را به گور می برد.
وی همچنین در نماز جمعه چگنی در سخنانی با اشاره به اهمیت نماز جمعه، اظهار داشت: نماز جمعه از شئون حکومت اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه نماز جمعه با مرکزیت نظام و محوریت امت شکل می گیرد، عنوان کرد: نماز جمعه مظهر عزم ملی مردم در تبعیت از امام و ولایت است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه نماز جمعه با تبلیغات و تشریفات خاصی باید برگزار شود، تصریح کرد: باید برای برپایی و شکوه نماز جمعه موذن ندا بدهد، مردم حاضر شوند، خطبه ها توسط امام جمعه خوانده شود.
آیت الله میرعمادی با تاکید بر رسالت تبیین و تحلیل مسائل سیاسی در نماز جمعه، بیان داشت: یکی از مهم ترین عوامل حفظ ایمان و روحیه معنوی مردم نماز جمعه است.
وی با بیان اینکه نماز جمعه سنگر دفاع از وحدت و اخوت است، تصریح کرد: نماز جمعه سنگر دفاع از اعتقادات دینی و دفاع در برابر هجمه های فرهنگی است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.