به گزارش ایرنا ، در این مراسم که روز پنجشنبه با حضور فرماندار ورامین ، امام جمعه ، مسئولان ، خانواده معظم شهدا و مردم ولایت مدار شهرستان ورامین در گلزارهای شهدای شهرستان ورامین برگزار شد ، وارثان قیام 15 خرداد مزار شهدا را گلباران کرده و با عطر و گلاب شستشو دادند .
شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با حضور در گلزار شهدای گمنام، سید فتح الله و حسین رضا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرده و بر ایستادگی بر ارزش های اسلامی تأکید کردند.
فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون هزاران شهید به دست آمده و همه وظیفه دارند تا با حرکت در مسیر شهدا، از این ارزش ها حراست کنند.
حسین کاغذلو افزود:مسئولان شهرستان ورامین همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کنار مزار شهدا گرد هم آمده اند تا بار دیگر با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند و در مسیر خدمت رسانی به مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند هم پیمان شوند.
وی تصریح کرد:انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل بر اساس سه اصل وحدت کلمه، حرکت در مسیر ارزش های اسلامی و رهبری دینی شکل گرفت و به پیروزی رسید ، انقلابی که با تکیه بر این سه اصل چهل سال پر افتخار را پشت سر گذاشته و بر تمامی توطئه های استکبار پیروز شده است.
کاغذلو ادامه داد: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور در جشن های پیروزی انقلاب ثابت کردند که هیچ گاه در دفاع از ارزش های انقلاب کوتاهی نکرده و با حضور پرصلابت در راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار ایران اسلامی را که به پشتوانه حضور مردم در صحنه به دست آمده ، به رخ جهانیان می کشند.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.