به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در جشن کارگری پیروزی انقلاب اسلامی که در شهرک صنعتی خیرآباد ورامین برگزار شد اظهار داشت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سخن گفتن از تولید و کارآفرینی در ایران بی معنا بود چرا که اقتصاد و تمامی منابع ایران به طور کامل در دست قدرت های استکباری قرار داشت.
وی افزود: حضور هزاران مستشار آمریکایی باعث شده تا هیچ اقدامی بدون اجازه و مجوز اربابان آمریکایی انجام نشود از این رو تنها واحدهای تولیدی مستقر در ایران، مونتاژ کننده تولیدات کشورهای غربی بودند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران و هدایت های امام راحل موجب تحول عمیق در حوزه های سیاسی ، فرهنگی، اجتماعی و صنعت و تولید شد.
امام جمعه موقت ورامین افزود: فعالان حوزه صنعت و تولید ایران اسلامی ثابت کردند که در شرایط تحریمی و فشارهای اقتصادی دشمنان نیز می توان بهترین عملکرد را ارائه کرد و با تولید محصولات با کیفیت ، چرخ های اقتصاد کشور را به حرکت در آورد.
وی اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده نظام به منظور به زانو در آوردن استقامت ملت، جنگی اقتصادی علیه ایران اسلامی تدارک دیده اند ولی تولید کنندگان و کارگران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی، خستگی ناپذیر و امیدوار به امر تولید مشغول بوده و با تمام توان توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.
محمودی تنها عامل خنثی کننده توطئه های اقتصادی دشمنان را عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و افزود: مردم ایران اسلامی ثابت کرده اند که با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی و در سایه اعتماد مسئولان ، کارهای عظیمی انجام داده اند و این بار نیز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور همه جانبه در صحنه، کشور را از این پیچ مهم تاریخی عبور می دهند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.