سرهنگ مجید سوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وحدت و اتحاد نیروها، ایستادگی در مقابل دشمنان و تلاش برای پیشرفت و توسعه تجهیزات نظامی از اهداف این رزمایش 2 مرحله ای است.
وی اظهارداشت: بعد از اجرای رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) که توسط گردان‌های بیت المقدس اجرایی می شود، رزمایش خدمت با اعزام 20 گروه جهادی به روستاهای محروم و حاشیه نشین اجرا خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: گروه های جهادی اعزامی به روستاهای محروم شامل جامعه پزشکی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی است و اقداماتی مانند ترمیم و زیبا سازی مدارس در این اردوهای جهادی انجام می شود.
سرهنگ سوری اضافه کرد: اقتدار و حفظ انسجام بسیجیان در این روز به نمایش گذاشته می شود و حفظ وحدت و نا امید کردن دشمنان ازهرگونه اقدام علیه انقلاب اسلامی، از اهداف این رزمایش است.
وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان مدام در حال برنامه ریزی و توطئه ها و فتنه هایی هستند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند اما در طول این سالها با هوشیاری مردم و رهبری همه فتنه ها و توطئه های آنان خنثی شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در دوران دفاع مقدس و در طول چهار دهه ای که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد ملت ایران همیشه در همه صحنه ها ثابت کرده اند که پای ارزشها، نظام و ولایت ایستاده اند و هیچگاه اجازه نمی دهند دشمن به اهداف خود برسد.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.