به گزارش ایرنا، سردار حسن حسن‌ زاده عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: 40 هزار پروژه زودبازده عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغالزای سپاه و بسیج در سطح کشور آغاز می شود که از این تعداد، سهم سپاه سیدالشهدا (ع) یکهزار و 600 پروژه است.
وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این تعداد از طرح ها در تمامی مناطق محروم همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز و تا پایان تابستان سال 98 به اتمام می رسد.
سردار حسن‌زاده با بیان اینکه نقش آفرینی خیرین در تامین اعتبار تاثیرگذار است، عنوان کرد: نزدیک به 35 درصد این طرح ها توسط سپاه و بسیج تامین خواهد شد.
وی افزود: اشتغالزایی، محرومیت زدایی و عمرانی سه حوزه فعالیتی طرح های سپاه و بسیج سازندگی به شمار می رود تا معضلات مردم در مناطق کمتر برخوردار
حل شود.
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) یادآور شد: بیشتر پروژه های اشتغالزایی از کارگاه های کوچک آغاز و به ایجاد اشتغال در روستاها منتهی می شود.
وی اضافه کرد: دشمنان آرزو داشتند که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه پایان نظام باشد اما این آرزوی آنها هم اکنون به یاس تبدیل شد.
سردار حسن‌زاده عنوان کرد: دهه فجر امسال با همت و اراده ملت ایران به نقطه اوج انقلاب اسلامی تبدیل شده و دشمنان بار دیگر به اهداف پلید خود دست نیافتند.
وی با بیان اینکه در طول 40 ساله انقلاب هیچ زمان و مقطعی نبوده که دشمنان قسم خورده نظام دست از دشمنی با ملت ایران بردارند، گفت: در طول این مدت ملت ایران با اراده و تدبیر رهبر معظم بر تمامی توطئه ها غلبه کرد.
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) ادامه داد: روند رو به رشد و توسعه انقلاب موجب صعود کشور به قله های رفیع جهانی شد و امروز کشور ایران به عنوان الگویی برای تمامی مسلمانان آزاده جهان محسوب می شود.
وی با بیان اینکه رشد و توسعه کشور ایران موجب خشم و رنج غربی ها و اروپاییان شد، عنوان کرد: کشورمان امروز در عرصه های هسته ای، پزشکی، دارویی، ورزشی، دانش و هنر به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) به برنامه های سپاه در ایام دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه های فجر به مناسبت 40 سالگی انقلاب از 12 دی آغاز شده و تا 22 بهمن ادامه دارد.
وی ادامه داد: راه اندازی میز خدمت برای بررسی مشکلات و معضلات مردم، برگزاری جشنواره عکس مربوط به عکس های ایام الله سال 57 تا 97، جشنواره شعر انقلاب، جام ورزشی فجر و جشن 57 ها مربوط به افراد همزاد انقلاب از دیگر برنامه های سپاه در این ایام محسوب می شود.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.